Comparison of full-time and distance learning programming
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F15%3AA1601ELW" target="_blank" >RIV/61988987:17310/15:A1601ELW - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Comparison of full-time and distance learning programming
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit rozdíly mezi výukou programování v prezenční a distanční formě výuky. Autor ukazuje základní problematiku, obtíže a praktické zkušenosti s těmito formami a jejich specifika při výuce programování. E-learning přináší v systému vzdělávání mnohé výhody oproti tradičním formám. Na druhé straně tato forma obsahuje i nové obtíže, které vedou například k menší úspěšnosti studentů při studiu. Autor uvádí hlavní kritéria pro zvyšování kvality distanční výuky programování a praktickézkušenosti s výukou na Ostravské univerzitě. Napraktických ukázkách představuje konkrétní způsoby řešení problémů, které e-learning přináší v akreditovaném studiu.
Název v anglickém jazyce
Comparison of full-time and distance learning programming
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to show the differences between teaching programming in the form of full-time and distance learning. The author shows the basic problems, difficulties and practical experience with these forms and its specifics in teaching of programming. E-learning in the education system brings many advantages over traditional forms. This form of education also brings many difficulties that lead to less successful students while studying. The author presents the main criteria for improving thequality of distance learning programming and practical experience of teaching at the University of Ostrava. The author demonstrates specific ways of solving problems that brings e-learning in an accredited study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
Volume 7
Číslo periodika v rámci svazku
Issue 1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
35-42
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—