Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogical diagnostics as domain for knowledge patterns

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F15%3AA1601F10" target="_blank" >RIV/61988987:17310/15:A1601F10 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Pedagogical diagnostics as domain for knowledge patterns

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper shows the proposal of representation of knowledge patterns in RDF(S) language. Knowledge patterns are used for reuse of knowledge. They can be divided into two groups - Top-level knowledge patterns and Domain knowledge patterns. Pedagogical diagnostics is aimed at testing of knowledge of students at primary and secondary school. An example of domain knowledge pattern from pedagogical diagnostics is part of this paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Pedagogical diagnostics as domain for knowledge patterns

  • Popis výsledku anglicky

    This paper shows the proposal of representation of knowledge patterns in RDF(S) language. Knowledge patterns are used for reuse of knowledge. They can be divided into two groups - Top-level knowledge patterns and Domain knowledge patterns. Pedagogical diagnostics is aimed at testing of knowledge of students at primary and secondary school. An example of domain knowledge pattern from pedagogical diagnostics is part of this paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 14th International Conference WWW/Internet 2015

  • ISBN

    978-989-8533-44-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    167-172

  • Název nakladatele

    IADIS Press

  • Místo vydání

    Maynooth, Greater Dublin, Ireland

  • Místo konání akce

    Maynooth, Greater Dublin, Ireland

  • Datum konání akce

    24. 10. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku