Web Application for Evaluating Tests in Distance Learning Systems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F15%3AA1601F5A" target="_blank" >RIV/61988987:17310/15:A1601F5A - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Web Application for Evaluating Tests in Distance Learning Systems
Popis výsledku v původním jazyce
Distance learning systems offer useful methods of learning and usually contain a final course test or another form of test. The paper proposes a web application for evaluating tests using an expert system in distance learning systems. The proposed web application is appropriate for didactic tests or tests with results for subsequent studying follow-up courses. The web application works with test questions and uses an expert system and LFLC tool for test evaluation. After test evaluation, the results arevisualized and shown to the student.
Název v anglickém jazyce
Web Application for Evaluating Tests in Distance Learning Systems
Popis výsledku anglicky
Distance learning systems offer useful methods of learning and usually contain a final course test or another form of test. The paper proposes a web application for evaluating tests using an expert system in distance learning systems. The proposed web application is appropriate for didactic tests or tests with results for subsequent studying follow-up courses. The web application works with test questions and uses an expert system and LFLC tool for test evaluation. After test evaluation, the results arevisualized and shown to the student.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0070" target="_blank" >ED1.1.00/02.0070: Centrum excelence IT4Innovations</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering
ISSN
1307-6892
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
11
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
3433-3437
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—