Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Web Application for Evaluating Tests in Distance Learning Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F15%3AA1601F5A" target="_blank" >RIV/61988987:17310/15:A1601F5A - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Web Application for Evaluating Tests in Distance Learning Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Distance learning systems offer useful methods of learning and usually contain a final course test or another form of test. The paper proposes a web application for evaluating tests using an expert system in distance learning systems. The proposed web application is appropriate for didactic tests or tests with results for subsequent studying follow-up courses. The web application works with test questions and uses an expert system and LFLC tool for test evaluation. After test evaluation, the results arevisualized and shown to the student.

  • Název v anglickém jazyce

    Web Application for Evaluating Tests in Distance Learning Systems

  • Popis výsledku anglicky

    Distance learning systems offer useful methods of learning and usually contain a final course test or another form of test. The paper proposes a web application for evaluating tests using an expert system in distance learning systems. The proposed web application is appropriate for didactic tests or tests with results for subsequent studying follow-up courses. The web application works with test questions and uses an expert system and LFLC tool for test evaluation. After test evaluation, the results arevisualized and shown to the student.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0070" target="_blank" >ED1.1.00/02.0070: Centrum excelence IT4Innovations</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering

  • ISSN

    1307-6892

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    3433-3437

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus