Učitelé informatiky a mobilní počítačové prostředky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1701GT8" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1701GT8 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelé informatiky a mobilní počítačové prostředky
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době jsme svědky dynamického rozvoje mobilních počítačů, které jsou využívány ve všech oblastech běžného života. S mobilními počítačovými prostředky pracují v hojné míře také děti. Rovněž v oblasti vzdělávání je snaha stále více využívat mobilní počítače a najít nové vhodné metody výuky. Příspěvek se snaží ukázat vztah učitelů informatiky k mobilním zařízením a schopnosti vyučujících využívat tato zařízení ve výuce. Příspěvek porovnává využití mobilních zařízení učiteli a žáky. Jednotlivé poznatky byly získány v průzkumu, který pro zjištění poznatků využil metody dotazníku, pozorování, interview.
Název v anglickém jazyce
Teachers informatics and mobile computing resources
Popis výsledku anglicky
We are currently witnessing a dynamic development of mobile computers that are used in all areas of daily life. Children also use a lot of mobile devices. There is a tendency to use mobile devices in the classroom and find new teaching methods. The paper tries to show the relationship of science teachers to mobile devices and the ability of teachers to use these devices in the classroom. The paper compares the use of mobile devices teachers and students. The findings were obtained in a survey that the detection methods used knowledge questionnaire, observation, interview and pedagogical experiment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DidactIG 2016, sborník příspěvků
ISBN
978-80-7494-189-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
47
Strana od-do
27-30
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Místo konání akce
Liberec, Česká republika
Datum konání akce
2. 2. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—