Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé informatiky a mobilní počítačové prostředky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1701GT8" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1701GT8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé informatiky a mobilní počítačové prostředky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době jsme svědky dynamického rozvoje mobilních počítačů, které jsou využívány ve všech oblastech běžného života. S mobilními počítačovými prostředky pracují v hojné míře také děti. Rovněž v oblasti vzdělávání je snaha stále více využívat mobilní počítače a najít nové vhodné metody výuky. Příspěvek se snaží ukázat vztah učitelů informatiky k mobilním zařízením a schopnosti vyučujících využívat tato zařízení ve výuce. Příspěvek porovnává využití mobilních zařízení učiteli a žáky. Jednotlivé poznatky byly získány v průzkumu, který pro zjištění poznatků využil metody dotazníku, pozorování, interview.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers informatics and mobile computing resources

  • Popis výsledku anglicky

    We are currently witnessing a dynamic development of mobile computers that are used in all areas of daily life. Children also use a lot of mobile devices. There is a tendency to use mobile devices in the classroom and find new teaching methods. The paper tries to show the relationship of science teachers to mobile devices and the ability of teachers to use these devices in the classroom. The paper compares the use of mobile devices teachers and students. The findings were obtained in a survey that the detection methods used knowledge questionnaire, observation, interview and pedagogical experiment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DidactIG 2016, sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7494-189-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    47

  • Strana od-do

    27-30

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec, Česká republika

  • Datum konání akce

    2. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku