Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie učení s tabletem ve výuce přírodopisu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43930374" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43930374 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie učení s tabletem ve výuce přírodopisu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výuka podporovaná moderními technologiemi je v současné době velmi diskutovaným tématem. Zejména v posledních letech se o své místo ve výuce často hlásí mobilní zařízení, především tablety. Předkládaný článek se zabývá využitím tabletů ve výuce přírodopisu. Práce popisuje právě probíhající výzkum, který je podkladem pro tvorbu disertační práce. V úvodu jsou představeny cíle výzkumu, následuje návrh průběhu. Další kapitola se věnuje popisu použitých výzkumných metod. Zveřejněny jsou také dosavadní výsledky práce, zejména tedy proběhlého dotazníkového šetření, které zjišťovalo názory učitelů na využití tabletů ve výuce.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning strategies with tablet in natural history

  • Popis výsledku anglicky

    The teaching which is supported by modern technologies is very discussed topic these days. Particularly in recent years mobile devices and especially tablets want to have their place in classrooms. Presented article deals with usage of tablets in biology teaching. The study describes research in progress which is basic for creation of thesis. In the introduction there are presented goals of research, the proposal of progress follows. The next chapter focuses on description of research methods. Current results of the paper are published as well, especially results of questionnaire which took place in order to find out teacher's opinions on using tablets in lessons.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů