E-learning jako nástroj pro podporu výuky geometrie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F16%3AA1701H8Q" target="_blank" >RIV/61988987:17310/16:A1701H8Q - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning jako nástroj pro podporu výuky geometrie
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning může být využit jako podpora vyučovacího procesu. Learning Management Systémy představují nástroj pro tuto podporu. V současné době je velmi využívaný LMS Moodle, který umožňuje uživatelům využít mnoho modulů. Jedním z nich je GeoGebra, software pro podporu výuky geometrie.
Název v anglickém jazyce
E-learning as a Tool for Support of Teaching Geometry
Popis výsledku anglicky
E-learning can be used as a support of teaching process. Learning Management Systems represent a tool for this support. LMS Moodle is very used currently. LMS Moodle allows users to use many modules. One of these modules is GeoGebra, software for support of teaching geometry.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
136-140
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—