Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkušenosti s využitím LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004687" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004687 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkušenosti s využitím LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Od roku 2009 se na Vysoké škole polytechnické Jihlava využívá e-learning k podpoře výuky prezenčních a kombinovaných studií. Dnes existuje asi 200 kurzů e-learningu, které pokrývají přibližně jednu třetinu předmětů vyučovaných na této škole. E-learning probíhá v rámci systému LMS (Learning Management System) Moodle 2.3. Tento článek se zabývá zkušenostmi s využitím tohoto systému pro výuku a kroky, které je třeba podniknout k jeho efektivnímu využití. V průběhu času učitelé Vysoké školy polytechnické Jihlava vytvořili nebo naprogramovali několik podpůrných aplikací a modulů. Jedná se zejména o modul připojení LMS Moodle s informačním systémem vysoké školy nebo modulu propojení se systémem odevzdej.cz (hand in), který hledá plagiátorství v seminární práci. Dále byla implementována webová aplikace pro pohodlné vkládání testů vytvořených v textové podobě do LMS Moodle.

  • Název v anglickém jazyce

    Experience with using LMS Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    Since 2009, e-learning has been used at the College of Polytechnics Jihlava to support the teaching of full-time and combined studies. Today, there are about 200 e-learning versions, which covers approximately one third of subjects taught at this college. E-learnig is run within the system LMS (Learning Management System) Moodle 2.3. This article deals with the experience of using this system for classes and with the steps that are to be taken for effective use. During the course of time, the teachers at the College of Polytechnics Jihlava have created or programmed several supporting applications and modules. These are especially the module of connecting LMS Moodle with the information system of the College or the module of connecting with the systemodevzdej.cz (hand in), which looks for plagiarism in seminar assingments. Also, the web application for comfortable storing of tests created in the text form in LMS Moodle has been programmed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20206 - Computer hardware and architecture

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Distance learning, simulation and communication 2013

  • ISBN

    978-80-7231-919-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku