Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ..

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F17%3AA1801N16" target="_blank" >RIV/61988987:17310/17:A1801N16 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ..

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In present, the phrase 'activation teaching methods' is mentioned, especially in connection with basic and secondary education. We can put methods in effect also in university education, mainly in preparation of future teachers, not only in chemistry. In this article are summarized notes from using project-based education, in teaching of future chemistry teachers. At the beginning of the paper basic information about whole seminar are mentioned. Further, three student's projects are described. At the end of the paper the reflection of whole seminar is processed.

  • Název v anglickém jazyce

    Using of Activation Methods in a Chemistry Teaching at University ..

  • Popis výsledku anglicky

    In present, the phrase 'activation teaching methods' is mentioned, especially in connection with basic and secondary education. We can put methods in effect also in university education, mainly in preparation of future teachers, not only in chemistry. In this article are summarized notes from using project-based education, in teaching of future chemistry teachers. At the beginning of the paper basic information about whole seminar are mentioned. Further, three student's projects are described. At the end of the paper the reflection of whole seminar is processed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech XIV.

  • ISBN

    978-80-7290-929-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    123-130

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000405467100014