Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153235" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33153235 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Při vysokoškolské přípravě budoucích učitelů je nutné průběžně doplňovat studijní materiály a inovovat požadavky na jejich profesní složku vzdělávání. V rámci EU projektu "Inovace profesní přípravy budoucích učitelů chemie" bylo zpracováno několik studijních materiálů, které studenti učitelství využívají při přípravě na výuku jak v didaktických předmětech oboru chemie, tak při pedagogické praxi na školách. Nedílnou součástí výuky chemie jsou školní experimenty, proto je kladen velký důraz na to, aby sije budoucí učitelé řádně osvojili a zvládli je v praxi bezpečně a s jistou realizovat. Studentům učitelství chemie je v průběhu studia umožněn ve velké míře přímý kontakt s žáky různých věkových kategorií při exkurzích, při organizaci Chemické olympiády,při akcích zaměřených na popularizaci přírodních věd (Přírodovědný jarmark, Dětská univerzita, Noc vědců, apod.), při kterých si ověří své schopnosti realizovat školní chemické experimenty a vést při experimentování žáky. Experimentální
Název v anglickém jazyce
Innovation of the professional training of future Chemistry teachers
Popis výsledku anglicky
During collegiate education of future teachers, it is necessary to continuously upgrade study materials and innovate the requirements for the vocational part of the education. During the solution of the EU project "Innovation of vocational education of future teachers of Chemistry", a number of study materials were compiled, which have been used by students in the preparation for teaching in the Chemistry Teaching Methodology courses as well as in the teaching practice at schools. School experiments represent an integral part of Chemistry teaching, which is why there is great emphasis on them during the collegiate education, so that the future teachers were able to learn them and also perform them in practice safely and confidently. The studies of Chemistry Teaching Methodology enable students to get in direct contact with pupils of varied age categories during excursions, organizing Chemical Olympics, events aimed at popularization of science (Science Fair, Children's University, Nigh
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie/ Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
ISBN
978-80-7435-417-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
46-51
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
15. 9. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—