Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Eye-tracker technology in didactic research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F19%3AA20024D1" target="_blank" >RIV/61988987:17310/19:A20024D1 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5137973" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1063/1.5137973</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/1.5137973" target="_blank" >10.1063/1.5137973</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Eye-tracker technology in didactic research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Eye-tracking, i.e. the measurement of eye activity as a technology is used in many different areas. The most useful is for example using an eye-tracker as a tool for controlling a computer, as a diagnostic tool, as well as a tool for scientific research in many different subjects (marketing, education, medicine, and so on). Our experiences with using eye-tracker technology for research into the effectiveness of learning materials and learning outcomes will be described in the paper.

  • Název v anglickém jazyce

    Eye-tracker technology in didactic research

  • Popis výsledku anglicky

    Eye-tracking, i.e. the measurement of eye activity as a technology is used in many different areas. The most useful is for example using an eye-tracker as a tool for controlling a computer, as a diagnostic tool, as well as a tool for scientific research in many different subjects (marketing, education, medicine, and so on). Our experiences with using eye-tracker technology for research into the effectiveness of learning materials and learning outcomes will be described in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AIP Conference Proceedings Volume 2186

  • ISBN

    978-073541933-9

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics Inc.

  • Místo vydání

    Rhodes

  • Místo konání akce

    Rhodes

  • Datum konání akce

    1. 5. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku