Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SCHOOL SCIENTIFIC INVESTIGATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F19%3AA2101ZQW" target="_blank" >RIV/61988987:17310/19:A2101ZQW - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15310/19:73598644 RIV/61989592:15410/19:73598644

  • Výsledek na webu

    <a href="https://iated.org/" target="_blank" >https://iated.org/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.0920" target="_blank" >10.21125/inted.2019.0920</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SCHOOL SCIENTIFIC INVESTIGATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article inform about cooperation among teachers and students at the secondary school in Novy Jicin using a shared workbook. The workbook focused especially on skills. Many chapters were dedicated to experiments, which got along modern technology. Students approached from theory to cognition, understanding and finally to skills. Teachers and students created a virtual environment for the disadvantaged students, they logged in from their homes and used technologically poor computers. By means of this, the school offered them the possibility to work with expensive software and thus improve the parameters of work. Natural science course with practice in terrain was a part of the lesson.

  • Název v anglickém jazyce

    SCHOOL SCIENTIFIC INVESTIGATION

  • Popis výsledku anglicky

    The article inform about cooperation among teachers and students at the secondary school in Novy Jicin using a shared workbook. The workbook focused especially on skills. Many chapters were dedicated to experiments, which got along modern technology. Students approached from theory to cognition, understanding and finally to skills. Teachers and students created a virtual environment for the disadvantaged students, they logged in from their homes and used technologically poor computers. By means of this, the school offered them the possibility to work with expensive software and thus improve the parameters of work. Natural science course with practice in terrain was a part of the lesson.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTED2019 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-08619-1

  • ISSN

    2340-1079

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    3564-3570

  • Název nakladatele

    IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION & DEVELOPMENT, LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Valencia, Spain

  • Datum konání akce

    11. 3. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000536018103100