Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LMS moodle platform as an environment for implementing gamification in education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F24%3AA25038A8" target="_blank" >RIV/61988987:17310/24:A25038A8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pubs.aip.org/aip/acp/article-lookup/doi/10.1063/5.0210814" target="_blank" >https://pubs.aip.org/aip/acp/article-lookup/doi/10.1063/5.0210814</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0210814" target="_blank" >10.1063/5.0210814</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    LMS moodle platform as an environment for implementing gamification in education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Educational games are one of the significant elements that are used to innovate the educational process. The aim of the inclusion of these games is undoubtedly to motivate pupils and students to study, as well as significant attractiveness of the educational process. However, gamification (as this trend is generally referred to) is still a complement to other teaching methods. This paper explores the possibility of using the relatively open environment of LMS Moodle to implement gamification in teaching.

  • Název v anglickém jazyce

    LMS moodle platform as an environment for implementing gamification in education

  • Popis výsledku anglicky

    Educational games are one of the significant elements that are used to innovate the educational process. The aim of the inclusion of these games is undoubtedly to motivate pupils and students to study, as well as significant attractiveness of the educational process. However, gamification (as this trend is generally referred to) is still a complement to other teaching methods. This paper explores the possibility of using the relatively open environment of LMS Moodle to implement gamification in teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    AIP Conference Proceedings

  • ISBN

    978-073544954-1

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AIP Publishing

  • Místo vydání

    Melville

  • Místo konání akce

    Heraklion

  • Datum konání akce

    19. 9. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    001244923000204