Středoškolská geografie v pojetí International Baccalaureate Diploma Programme
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F24%3AA25039IA" target="_blank" >RIV/61988987:17310/24:A25039IA - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/173" target="_blank" >https://www.geograficke-rozhledy.cz/archiv/173</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Středoškolská geografie v pojetí International Baccalaureate Diploma Programme
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek seznamuje s pojetím a koncepcí předmětu geografie podle mezinárodního programu International Baccalaureate Diploma Programme. Poskytuje nové náměty a inspirace k obohacení výuky geografie na českých gymnáziích a dalších středních školách.
Název v anglickém jazyce
High school geography within the framework of the International Baccalaureate Diploma Programme
Popis výsledku anglicky
High school geography within the framework of the International Baccalaureate Diploma Programme. This article introduces the approachand concept of geography subject according to the International Baccalaureate Diploma Programme. It provides new ideas and inspiration to enrich geography teaching in Czech high schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
30-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—