Kurikulum učitelského vzdělávání může být otevřené pro témata občanské identity a pro otázky multy-kulturních hodnot ve výuce.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F00%3A00000014" target="_blank" >RIV/61988987:17450/00:00000014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulum učitelského vzdělávání může být otevřené pro témata občanské identity a pro otázky multy-kulturních hodnot ve výuce.
Popis výsledku v původním jazyce
Stať má tři části. První informuje o inovacích v kurikulu vzdělávání učitelů. Druhá krátce informuje o dramatické výchově v české primární škole a třetí je příkladem individuálního projektu studenta pro lekci z dramatické výchovy.
Název v anglickém jazyce
Integrating Topics of Citizenship and Multicultural Values into the Curriculum of Teacher Education.
Popis výsledku anglicky
The article consist of three parts. In the first part information about the innovation in the curriculum of primary teacher education. The second part reports brifly on drama education in czech primary schools. And the third part is a student\'s accountof an individual project for drama lessons.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Athens
Název nakladatele resp. objednatele
University of London, Panepistimio Athion University of Athens
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—