Jaká pojetí vzdělávání učitelů mohou být inspirací při hledání nových možností učitelské přípravy na pedagogické fakultě Ostravské univerzity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F00%3A00000038" target="_blank" >RIV/61988987:17450/00:00000038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jaká pojetí vzdělávání učitelů mohou být inspirací při hledání nových možností učitelské přípravy na pedagogické fakultě Ostravské univerzity
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je vstupní informací k projektu inovace učitelské přípravy pro primární vzdělávání ve VZO.
Název v anglickém jazyce
Whot concept of teacher education could be an inspiration for future teacher education
Popis výsledku anglicky
Study is an enter infomation for future inotation of future teacher preparation students for primary education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník VZO
ISBN
80-7042-170-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
48
Strana od-do
7-54
Název nakladatele
PdF OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2000
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—