Ke komplexnosti ve výuce mateřštiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F02%3A00000048" target="_blank" >RIV/61988987:17450/02:00000048 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ke komplexnosti ve výuce mateřštiny
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zdůrazňuje nutnost komplexního přístupu ke školní výuce mateřštiny a blíže si v této souvislosti všímá hodnocení mateřštiny jako jazyka z pohledu českých žáků.
Název v anglickém jazyce
The integrating principle in teaching the mother tongue ? textbooks and syllabi, the theory and the school practice
Popis výsledku anglicky
The paper emphasises the necessitiy of an integrate attitude to teaching the mother tongue at schools, and from this viewpoint presents the evaluation of the mother tongue by Czech pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
ISBN
80-7042-218-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
183-189
Název nakladatele
Stretnutie I.
Místo vydání
PdF UMB Banská Bystrica
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
12. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—