Teaching Children with Dyslexia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F03%3A00000016" target="_blank" >RIV/61988987:17450/03:00000016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teaching Children with Dyslexia
Popis výsledku v původním jazyce
The article examines challenges teachers face when helping children with (mild) dyslexia learn foreign languages in a aminstream class. The author concludes that it is the teachers´ skills of differentiation and awide choice of materials available that are crucial, and lacking at present.
Název v anglickém jazyce
Teaching Children with Dyslexia
Popis výsledku anglicky
The article examines challenges teachers face when helping children with (mild) dyslexia learn foreign languages in a aminstream class. The author concludes that it is the teachers´ skills of differentiation and awide choice of materials available that are crucial, and lacking at present.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
CATS - Children and Teenagers. The Young Learners SIG Newsletter
ISSN
1026- 6747
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
10-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—