Výchova k hodnotám v liberálním státě aneb Substanciální a procedurální hodnoty a škola
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3A00000062" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:00000062 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchova k hodnotám v liberálním státě aneb Substanciální a procedurální hodnoty a škola
Popis výsledku v původním jazyce
Text se věnuje problematice výchovy k substanciálním hodnotám v liberálním státě. Charakterizuje a srovnává dva v současnosti nejdůležitější přístupy - liberální a multikulturní. Nejprve vysvětluje liberální nárok na neutralitu mezi jednotlivými koncepce
Název v anglickém jazyce
The Education to Values in the Liberal state Or Substantial and Procedural Values and a school
Popis výsledku anglicky
The text deals with liberal and multicultural concepts of education. It distinguishes between normative and procedural values and claims that liberal state should educate children to procedural values and inform about normative values.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesionalizace vzdělávání učitelů občanské výchovy
ISBN
80-7042362-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
68-80
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—