Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perspektivy pedagogického výzkumu v oblasti dětského čtenářství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3AA0800LCX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:A0800LCX - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17450/04:A1000LCX

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Perspektivy pedagogického výzkumu v oblasti dětského čtenářství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek nastiňuje pedagogickou dimenzi dětského čtenářství i jeho psychosociální rozměr. Fenomén dětského čtenářství má dvě komplementárně spojené roviny - vnější rovinu pedagogicko-didaktických aspektů a vnitřní rovinu jeho aspektů psychosociálních. Cílem příspěvku je ukázat, jak obě prostupují výchovně vzdělávacím procesem a jak je lze zkoumat.

  • Název v anglickém jazyce

    Perspectives of pedagogical research in the childrens reading area

  • Popis výsledku anglicky

    The paper's goal is to describe two levels of children's reading - its pedagogical aspects and also its psychological aspects. The paper focuses on the way how these levels appear in school education. It is also trying to answer a question of perspectives in this sphere od pedadodical research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GD406%2F03%2FH012" target="_blank" >GD406/03/H012: Aktuální problémy pedagogiky a oborových didaktik v období vstupu České republiky do Evropské unie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů II.

  • ISBN

    80-7220-201-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    63-65

  • Název nakladatele

    Votobia, PdF UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 12. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku