Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Concept of Multi-Level Marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F16%3A00304639" target="_blank" >RIV/68407700:21260/16:00304639 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Concept of Multi-Level Marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the issue of network marketing. It discusses the historical aspects of its origin and briefly characterizes its development. Article refers to systems, e.g. Ponzi scheme that exploited the idea of network marketing and negatively affected its expansion. The examples shown how network marketing could be used in business. Article also discuss the ethical level of the use of network marketing in business.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Multi-Level Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of network marketing. It discusses the historical aspects of its origin and briefly characterizes its development. Article refers to systems, e.g. Ponzi scheme that exploited the idea of network marketing and negatively affected its expansion. The examples shown how network marketing could be used in business. Article also discuss the ethical level of the use of network marketing in business.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Proceedings of the 4th International Scientific Conference „Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business“

  • ISBN

    978-80-225-4293-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    218-226

  • Název nakladatele

    Podnikovohospodráska fakulta so sídlom v Košiciach, EU v Bratislave

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    20. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku