Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Importance of Monitoring the Changes in Management in Virtual World of Internet and Social Networks in the Era of Web 2.0

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F21%3A00002330" target="_blank" >RIV/75081431:_____/21:00002330 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fpm.euba.sk/www_write/files/veda-vyskum/zborniky-vedeckych-stati/2021.pdf" target="_blank" >https://fpm.euba.sk/www_write/files/veda-vyskum/zborniky-vedeckych-stati/2021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Importance of Monitoring the Changes in Management in Virtual World of Internet and Social Networks in the Era of Web 2.0

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses the growing importance of using the Internet and social networks as rationalization tools for marketing activities of companies and organizations. It points to a change in the use of the Internet, from the era when content was created exclusively by service providers, to the age of Web 2.0, in which content is created by its users. At the same time, it points to the use of new technologies, the growth of which has changed the population's approach to the use of the Internet and social networks. Recognition of these changes by businesses and organizations, as well as their monitoring and adaptation of their activities in the virtual world, is becoming a necessity for businesses and organizations.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance of Monitoring the Changes in Management in Virtual World of Internet and Social Networks in the Era of Web 2.0

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the growing importance of using the Internet and social networks as rationalization tools for marketing activities of companies and organizations. It points to a change in the use of the Internet, from the era when content was created exclusively by service providers, to the age of Web 2.0, in which content is created by its users. At the same time, it points to the use of new technologies, the growth of which has changed the population's approach to the use of the Internet and social networks. Recognition of these changes by businesses and organizations, as well as their monitoring and adaptation of their activities in the virtual world, is becoming a necessity for businesses and organizations.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů