FARMERS' MARKET AT FLICKR SOCIAL NETWORK
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A75397" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:75397 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31130/17:00051101
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
FARMERS' MARKET AT FLICKR SOCIAL NETWORK
Popis výsledku v původním jazyce
Knowledge of Social networks is important for farmers because it will help them gain deep insights about social, cultural and environmental issues about peoples activities at the area of the farmers market. The objective of this paper is to determine communication content of Flickr social network. The results of the study are based on a sample of 552 most used hashtags in this network, based on the analysis of messages sent from around the world. The results identified top hashtags, that are associated with vegetables, fruit, flowers and the support of local farmers. Practical applications for marketing and business management are discussed at the end of the article.
Název v anglickém jazyce
FARMERS' MARKET AT FLICKR SOCIAL NETWORK
Popis výsledku anglicky
Knowledge of Social networks is important for farmers because it will help them gain deep insights about social, cultural and environmental issues about peoples activities at the area of the farmers market. The objective of this paper is to determine communication content of Flickr social network. The results of the study are based on a sample of 552 most used hashtags in this network, based on the analysis of messages sent from around the world. The results identified top hashtags, that are associated with vegetables, fruit, flowers and the support of local farmers. Practical applications for marketing and business management are discussed at the end of the article.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
KNOWLEDGE FOR MARKET USE 2017: PEOPLE IN ECONOMICS – DECISIONS, BEHAVIOR AND NORMATIVE MODELS
ISBN
978-80-244-5233-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
739-746
Název nakladatele
SOCIETAS SCIENTIARUM OLOMUCENSIS II, KRIZKOVSKEHO 10, OLOMOUC, 77900, CZECH REPUBLIC
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
7. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—