Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FARMERS' MARKET AT FLICKR SOCIAL NETWORK

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F17%3A75397" target="_blank" >RIV/60460709:41110/17:75397 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31130/17:00051101

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FARMERS' MARKET AT FLICKR SOCIAL NETWORK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Knowledge of Social networks is important for farmers because it will help them gain deep insights about social, cultural and environmental issues about peoples activities at the area of the farmers market. The objective of this paper is to determine communication content of Flickr social network. The results of the study are based on a sample of 552 most used hashtags in this network, based on the analysis of messages sent from around the world. The results identified top hashtags, that are associated with vegetables, fruit, flowers and the support of local farmers. Practical applications for marketing and business management are discussed at the end of the article.

  • Název v anglickém jazyce

    FARMERS' MARKET AT FLICKR SOCIAL NETWORK

  • Popis výsledku anglicky

    Knowledge of Social networks is important for farmers because it will help them gain deep insights about social, cultural and environmental issues about peoples activities at the area of the farmers market. The objective of this paper is to determine communication content of Flickr social network. The results of the study are based on a sample of 552 most used hashtags in this network, based on the analysis of messages sent from around the world. The results identified top hashtags, that are associated with vegetables, fruit, flowers and the support of local farmers. Practical applications for marketing and business management are discussed at the end of the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KNOWLEDGE FOR MARKET USE 2017: PEOPLE IN ECONOMICS – DECISIONS, BEHAVIOR AND NORMATIVE MODELS

  • ISBN

    978-80-244-5233-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    739-746

  • Název nakladatele

    SOCIETAS SCIENTIARUM OLOMUCENSIS II, KRIZKOVSKEHO 10, OLOMOUC, 77900, CZECH REPUBLIC

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    7. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku