Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Farmers’ Markets: Positive Feelings of Instagram Posts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72070" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/https://doi.org/10.11118/actaun201664062095" target="_blank" >http://dx.doi.org/https://doi.org/10.11118/actaun201664062095</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/https://doi.org/10.11118/actaun201664062095" target="_blank" >https://doi.org/10.11118/actaun201664062095</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Farmers’ Markets: Positive Feelings of Instagram Posts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    With increasing consumer requirements, farmers and vendors see the importance of social media as a marketing tool to engage with consumers. In particular, on a more personal level for reasons of brand management. Instagram is becoming increasingly popular as a marketing communication tool. The aim of this paper is to identify areas that users evaluate in terms of positive feelings in connection with farmers markets. The results are based on the analysis of the worldwide, and Czech, instagram social network. Instagram posts were identified on the basis of keywords, such as farmarsketrhy and farmersmarkets. The results of the study are based on 100,000 contributions on Instagram made by 55,632 users. The analysis contains 1,357,812 unique words. The results identified six major areas 1 Healthy 3 Good 3 Great 4 Happy 5 Nice 6 Perfect. An appropriately posted hashtag indicated the positive feelings that were evoked and then assigned to a matching category. The research results are used to identify group

  • Název v anglickém jazyce

    Farmers’ Markets: Positive Feelings of Instagram Posts

  • Popis výsledku anglicky

    With increasing consumer requirements, farmers and vendors see the importance of social media as a marketing tool to engage with consumers. In particular, on a more personal level for reasons of brand management. Instagram is becoming increasingly popular as a marketing communication tool. The aim of this paper is to identify areas that users evaluate in terms of positive feelings in connection with farmers markets. The results are based on the analysis of the worldwide, and Czech, instagram social network. Instagram posts were identified on the basis of keywords, such as farmarsketrhy and farmersmarkets. The results of the study are based on 100,000 contributions on Instagram made by 55,632 users. The analysis contains 1,357,812 unique words. The results identified six major areas 1 Healthy 3 Good 3 Great 4 Happy 5 Nice 6 Perfect. An appropriately posted hashtag indicated the positive feelings that were evoked and then assigned to a matching category. The research results are used to identify group

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    64

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    2095-2100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus