Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FARMERS´ MARKETS´: THE USAGE OF INSTAGRAM POSTS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F16%3A72072" target="_blank" >RIV/60460709:41110/16:72072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    FARMERS´ MARKETS´: THE USAGE OF INSTAGRAM POSTS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Social media are considered to be popular communication and a business tool. Companies see the importance of social media as a tool using marketing techniques with engaging of consumers on a more personal level for the brand management purposes. Instagram is becoming increasingly popular as a business and communication tool. The aim of this paper is to identify areas that users evaluate in terms of feelings in connection with farmers markets in the Czech Republic on the basis of analysis of the social network Instagram. Contributions to the Instagram were identified on the basis of keyword farmarsketrhy. The results of the study are based on 4060 contributions at Instagram made by 1945 users. The analysis contains 33 233 unique words. The results identified seven major areas 1 Healthy 2 Happy 3 Nice 4 Good 5 Great 6 Lovely 7 Perfect. Based on the definition of these categories groups of products and activities that evoke such feelings confirmed by appropriate posted hashtag. These results can be used

  • Název v anglickém jazyce

    FARMERS´ MARKETS´: THE USAGE OF INSTAGRAM POSTS

  • Popis výsledku anglicky

    Social media are considered to be popular communication and a business tool. Companies see the importance of social media as a tool using marketing techniques with engaging of consumers on a more personal level for the brand management purposes. Instagram is becoming increasingly popular as a business and communication tool. The aim of this paper is to identify areas that users evaluate in terms of feelings in connection with farmers markets in the Czech Republic on the basis of analysis of the social network Instagram. Contributions to the Instagram were identified on the basis of keyword farmarsketrhy. The results of the study are based on 4060 contributions at Instagram made by 1945 users. The analysis contains 33 233 unique words. The results identified seven major areas 1 Healthy 2 Happy 3 Nice 4 Good 5 Great 6 Lovely 7 Perfect. Based on the definition of these categories groups of products and activities that evoke such feelings confirmed by appropriate posted hashtag. These results can be used

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International Conference on Management - Trends of Management in the Contemporary Society

  • ISBN

    978-80-7509-451-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    187-190

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 6. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku