Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Education and business as a key topics at the instagram posts in the area of gamification

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F19%3A79557" target="_blank" >RIV/60460709:41110/19:79557 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/231/173" target="_blank" >https://www.eriesjournal.com/index.php/eries/article/view/231/173</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2019.120103" target="_blank" >10.7160/eriesj.2019.120103</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Education and business as a key topics at the instagram posts in the area of gamification

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to examine the communication content of Instagram social network users, on the basis of the hashtags they use relating to gamification and to define communities within the network in the context of education. The results are based on the analysis of Instagrams worldwide social network. Primary data were collected using script to capture communication on the social network Instagram. The analysis included Instagram photos selected on the basis of hashtag gamification 17,994 contributions. The results identify that the most commonly associated expressions with hashtags gamification are hashtags associated with education and business, especially where startup and innovation are concerned. On the basis of an analysis visually isolated communities with an average modularity of 0,506 were identified, which relate to the communication of the gamification on the social network Instagram Education, Entrepreneurship, Gamification in general, Social and Enjoyment. The benefit of analys

  • Název v anglickém jazyce

    Education and business as a key topics at the instagram posts in the area of gamification

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to examine the communication content of Instagram social network users, on the basis of the hashtags they use relating to gamification and to define communities within the network in the context of education. The results are based on the analysis of Instagrams worldwide social network. Primary data were collected using script to capture communication on the social network Instagram. The analysis included Instagram photos selected on the basis of hashtag gamification 17,994 contributions. The results identify that the most commonly associated expressions with hashtags gamification are hashtags associated with education and business, especially where startup and innovation are concerned. On the basis of an analysis visually isolated communities with an average modularity of 0,506 were identified, which relate to the communication of the gamification on the social network Instagram Education, Entrepreneurship, Gamification in general, Social and Enjoyment. The benefit of analys

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science

  • ISSN

    2336-2375

  • e-ISSN

    1803-1617

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    26-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85065973403