Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F06%3A00000017" target="_blank" >RIV/61988987:17450/06:00000017 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning
Popis výsledku v původním jazyce
The topic Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning is solved in a project of the Czech Science Foundation. A research team from three Czech universities (University of Ostrava, Charles University in Prague and University of West Bohemia in Pilsen) is working on the project. Its aim is to summarise the theoretical concepts, to analyse sources of the content, to assess the methodological background and to search for technical solutions how to transfer some titles of the currentcourseware into electronic version and to evaluate the efficiency of the procedure. The methodology of transformation can help authors of (not only e-learning) study materials, they may benefit from the old instructional programmes.
Název v anglickém jazyce
Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning
Popis výsledku anglicky
The topic Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning is solved in a project of the Czech Science Foundation. A research team from three Czech universities (University of Ostrava, Charles University in Prague and University of West Bohemia in Pilsen) is working on the project. Its aim is to summarise the theoretical concepts, to analyse sources of the content, to assess the methodological background and to search for technical solutions how to transfer some titles of the currentcourseware into electronic version and to evaluate the efficiency of the procedure. The methodology of transformation can help authors of (not only e-learning) study materials, they may benefit from the old instructional programmes.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0893" target="_blank" >GA406/03/0893: Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
Vol. 8
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
97
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—