Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F06%3A00000017" target="_blank" >RIV/61988987:17450/06:00000017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The topic Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning is solved in a project of the Czech Science Foundation. A research team from three Czech universities (University of Ostrava, Charles University in Prague and University of West Bohemia in Pilsen) is working on the project. Its aim is to summarise the theoretical concepts, to analyse sources of the content, to assess the methodological background and to search for technical solutions how to transfer some titles of the currentcourseware into electronic version and to evaluate the efficiency of the procedure. The methodology of transformation can help authors of (not only e-learning) study materials, they may benefit from the old instructional programmes.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning

  • Popis výsledku anglicky

    The topic Theoretical concepts, sources and technical background of e-learning is solved in a project of the Czech Science Foundation. A research team from three Czech universities (University of Ostrava, Charles University in Prague and University of West Bohemia in Pilsen) is working on the project. Its aim is to summarise the theoretical concepts, to analyse sources of the content, to assess the methodological background and to search for technical solutions how to transfer some titles of the currentcourseware into electronic version and to evaluate the efficiency of the procedure. The methodology of transformation can help authors of (not only e-learning) study materials, they may benefit from the old instructional programmes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0893" target="_blank" >GA406/03/0893: Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Vol. 8

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    97

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus