Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F06%3AA0800GVM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/06:A0800GVM - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/06:A1000GVM
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace
Popis výsledku v původním jazyce
Organizačně probíhá vysokoškolské vzdělání podle studijního plánu, který jako prostředek ke vzdělávání je složitý systém kreditů, předmětů, způsobů ověření studijních výsledků, pravidel a dalších součástí. Stává se významnou vnější podmínkou úspěšností studentova vzdělávání. Zodpovědnost za kvalitu poskytovaného přípravného vzdělávání vysokou školou je spojována s hodnocením této kvality, provedli jsme mj. v indikátorech předmět ve studijním plánu, kredit předmětu, a zkouška z předmětu ve skupinách předmětů společných povinných teoretických, povinně volitelných a povinná pedagogická praxe komparaci a evaluaci studijních plánů studijního oboru Učitelství pro mateřské školy bakalářského stupně vzdělávání prezenční formy studia českých pedagogických fakult.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of a curriculum as one of conditions education.
Popis výsledku anglicky
University education proceedes organizational according to educational plan, which like a instrument to the education is a complicated system of credits, subjects, ways of check educational results, rules and other parts. It becomes a significant outer condition of a fruitfulness student's education. Responsibility for a quality of provided preparative education of the same college is connected with evaluation of this quality. Among others in indicators "subject in educational plan", "credit of subject", and "examination of subject" in groups of common compulsory theoretic subjects, compulsorily optional subjects and subjects of compulsory pedagogical practice we are performed a comparation and evaluation of curricula the field of study teaching for pre-primary schools of baccalaureate stage education of daily form study Czech peadagogical faculty.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická evaluace
ISBN
80-7368-272-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Malenovice
Datum konání akce
21. 9. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—