Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Three Approaches to Complex Educational Program in Underground Structures

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F08%3A00152914" target="_blank" >RIV/68407700:21110/08:00152914 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Three Approaches to Complex Educational Program in Underground Structures

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studies at the Faculty of Civil Engineering of the Czech Technical University (CTU) are controlled by a credit system, which is comparable with the systems which are used at similar top-level technical universities in Europe. The study system is based onthe assumption that each student is personally responsible for his or her professional profile and organization of his or her studies. The faculty creates conditions for this system by means of the offering to students packages of optional subjects which improve the education in certain professional direction, and other optional subjects. These subjects are added to the subjects which are compulsory for individual fields of study

  • Název v anglickém jazyce

    Three Approaches to Complex Educational Program in Underground Structures

  • Popis výsledku anglicky

    Studies at the Faculty of Civil Engineering of the Czech Technical University (CTU) are controlled by a credit system, which is comparable with the systems which are used at similar top-level technical universities in Europe. The study system is based onthe assumption that each student is personally responsible for his or her professional profile and organization of his or her studies. The faculty creates conditions for this system by means of the offering to students packages of optional subjects which improve the education in certain professional direction, and other optional subjects. These subjects are added to the subjects which are compulsory for individual fields of study

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů