Učíme se evaluovat - rámec pro autoevaluaci mateřské školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F07%3AA1100PRD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/07:A1100PRD - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učíme se evaluovat - rámec pro autoevaluaci mateřské školy
Popis výsledku v původním jazyce
Transformace ve školství vyžaduje od učitelů soustavné vzdělávání a aplikaci získaných poznatků v praxi. Učitelky mateřských škol usilují v průběhu historie o sebevzdělávání. V souvislostí se současnou probíhající kutikulární reformou nabízejí školicí instituce pro učitelky mateřských škol krátkodobé i dlouhodobé vzdělávací kurzy. Zájem o vzdělávání probíhá v oblasti evaluace, zejména autoevaluace vlastní školy, třídy. V průběhu kutikulární reformy preprimárního vzdělávání se projevilo v praxi jako užitečné použít nástroj autoevaluace mateřské školy. V příspěvku se zamýšlím nad strukturou evaluačního nástroje pro autoevaluaci v preprimární školské instituci.
Název v anglickém jazyce
Evaluation tools for evaluation in pre - prime school institution.
Popis výsledku anglicky
Transformation in education exact of teachers systematic education and application gained piece of knowledge practically. Teacher kindergardens make an effort along story about self - culture. In context contemporary instant cuticular reform offer traininstitution for teacher kindergardens short - term and long - term educational training. Interest in education proceeds in the area evaluation, especially evaluation personal schools, classes. Along cuticular reform pre - prime education disply manifestpractically like useful apply instrument evaluation kindergardens. In benefit I am going to above structure evaluation tools for evaluation in pre - prime school institution.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Ako sa učitelia učia?
ISBN
978-80-8045-493-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
288
Strana od-do
—
Název nakladatele
Metodicko-pedagogické centrum v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Slovensko, Prešov
Datum konání akce
27. 6. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—