Gender a ICT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0800S92" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0800S92 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gender a ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Název v anglickém jazyce
Gender a ICT
Popis výsledku anglicky
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitelský Spomocník
ISSN
1214-9179
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
03.2008
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
1-3
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—