Gender a ICT
Popis výsledku
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gender a ICT
Popis výsledku v původním jazyce
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Název v anglickém jazyce
Gender a ICT
Popis výsledku anglicky
Řada výzkumů a studií se zabývá problematikou gender ve škole. Příspěvek poukáže na problematiku genderových aspektů v souvislostí se vzdělávací oblastí Informační a komunikační technologie, tzn. s výukou žáků vedoucí k dosažení základní úrovně informační gramotnosti. Upozorníme rovněž na jeden evropský projekt, který se danou problematikou zabývá z pohledu diagnostiky genderových aspektů a citlivosti učitele k nim. Cílem příspěvku je připomenout potřebu genderově sensitivní školy.
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitelský Spomocník
ISSN
1214-9179
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
03.2008
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
1-3
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
AM - Pedagogika a školství
Rok uplatnění
2008