Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a současné školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900TO9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0900TO9 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/08:A1000TO9
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a současné školství
Popis výsledku v původním jazyce
Současná škola a současné školství je chrakteristické rozsáhlými změnami. Současná tranformace základních kurikulárních dokumentů mění rovněž pozici dosavadních škol pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Název v anglickém jazyce
Pupils with special educational needs and contemporary school
Popis výsledku anglicky
Contemporary school and contemporary school system are very caracteristic great changes. Contemporary changes of curriculum of primary and secondary schools are changing tradition of special schools for pupils with special educational needs.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Učitel a žák v současné škole
ISBN
978-80-210-4752-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—