Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Plánování a uskutečňování edukace podle RVP PV v MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1000O4P" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1000O4P - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Plánování a uskutečňování edukace podle RVP PV v MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek zpracovává výsledky šetření zaměřeného na seznamování se učitelek MŠ s kurikulem RVP PV, na jejich odbornou přípravu a na počátky plánování a uskutečňování edukace podle RVP PV. Mapuje zkušenosti, které učitelky MŠ s plánováním a uskutečňovánímedukace podle RVP PV od roku 2001 doposud nabyly. Vyhodnocuje úspěšnost současného plánování a zaznamenává problémy a otázky, s nimiž se učitelky při plánování podle RVP PV setkávaly a setkávají.

  • Název v anglickém jazyce

    Planning and realization of educate according to Framework educational programme at nursery schools

  • Popis výsledku anglicky

    Paper elaborates the results of search centred on acquaint the teachers of nursery schools with curriculum the Framework educational programme of preschool education, on their professional preparation and on starts of planning and realization of educateaccording to Framework educational programme of preschool education. It maps experience, which teachers of nursery schools acquired with planning and realization of educate according to Framework educational programme since of the year 2001 till now. Itevaluates fruitfulness of contemporary planning and records problems and questions, with which teachers at planning according to Framework educational programme of preschool education encountered and encounter.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitel a žák v současné škole

  • ISBN

    978-80-210-4752-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká pedagogická společnost

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně

  • Datum konání akce

    12. 2. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku