Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní potřeby učitelů primárního vzdělávání v nových podmínkách kurikulární reformy a požadavcích na profesní činnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VYL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VYL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní potřeby učitelů primárního vzdělávání v nových podmínkách kurikulární reformy a požadavcích na profesní činnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsah příspěvku je zaměřen na teoretickou analýzu přístupů k učitelství v dimenzi diskurzu ?sporu o profesi?, pracovní motivaci a teorie pracovních potřeb, konstruktu pracovní motivace a kvality pracovního života. Dále bude v příspěvku popsána pilotní fáze empirického výzkumu, jehož problémem je analýza aktuálních profesních potřeb učitelů primárního vzdělávání vybraných ostravských základních škol a reflexe reálného výkonu učitelské profese v oblasti systému profesních činností ve vztahu k probíhajícíkurikulární reformě.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional Needs of Primary Teachers in the New Conditions of Curricular Reform and Demands on Proffesional Activities

  • Popis výsledku anglicky

    Study is focused on teoretical analysis of paradigmas and discussion about ?profession? of teaching and conceptions, models of work motivation and work needs, job satisfaction and qualuity of work life. Next part is focused on the first planning stage ofempirical research, which problem is to describe and analyze a professional needs of primary teachers and real performance of professional activities in relation to curricular reform.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu

  • ISBN

    978-80-7368-769-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    731

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    PdF OU Ostrava

  • Datum konání akce

    9. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku