Analýza profese učitele - metodologické strategie tvorby profesiogramu a výsledky první fáze výzkumu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VYR" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VYR - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza profese učitele - metodologické strategie tvorby profesiogramu a výsledky první fáze výzkumu
Popis výsledku v původním jazyce
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretické přístupy v pojetích a modelech analýzy profesí (job analysis) ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Se zaměřením na učitelskou profesi budou představeny metodologické přístupy k tvorbě profesiogramu a možnosti analýzy profesiografických dat.
Název v anglickém jazyce
Teacher Work Analysis
Popis výsledku anglicky
Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of job analysis with relations to various aspects and components of profession. With the view to teacher profession will be introduced a metodological strategies of professiograph creation and possibbilities of analysis of professiograph dates.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PROFESIA UČITEĽA V PREPRIMÁRNEJ A PRIMÁRNEJ EDUKÁCII
ISBN
978-80-8083-902-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
365
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta M.Bela
Místo vydání
Banská Bystrica, Slovenská republika
Místo konání akce
PdF UMB Banská Bystrica
Datum konání akce
15. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—