Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014IL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12014IL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsah příspěvku je zaměřen na teoretické přístupy v pojetích a modelech analýzy profesí (job analysis) ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Se zaměřením na učitelskou profesi budou představeny metodologické přístupy k tvorbě profesiogramu a možnosti analýzy dat z profesiografického výzkumu učitele primárního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Professiograph Research of Primary School Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of job analysis with relations to various aspects and components of profession. With the view to teacher profession will be introduced a metodological strategies of professiograph creation and possibbilities of analysis of professiograph dates.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace

  • ISBN

    978-80-263-0064-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    400

  • Strana od-do

    1-12

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze

  • Datum konání akce

    16. 2. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku