Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014IL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12014IL - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesiografický výzkum učitele primárního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretické přístupy v pojetích a modelech analýzy profesí (job analysis) ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Se zaměřením na učitelskou profesi budou představeny metodologické přístupy k tvorbě profesiogramu a možnosti analýzy dat z profesiografického výzkumu učitele primárního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Professiograph Research of Primary School Teacher
Popis výsledku anglicky
Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of job analysis with relations to various aspects and components of profession. With the view to teacher profession will be introduced a metodological strategies of professiograph creation and possibbilities of analysis of professiograph dates.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
ISBN
978-80-263-0064-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
400
Strana od-do
1-12
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Datum konání akce
16. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—