Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mining Knowledge from Educational Data

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VZK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VZK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mining Knowledge from Educational Data

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Utilization of information and communication technologies in educational processes generates large amount of data as a side effect. Educational data may contain many interesting information and potential knowledge about students and their learning habits. However, such knowledge is hidden and their extraction is not trivial. Knowledge discovery from databases (also known as Data Mining) is a methodology for extraction of non-trivial, previously unknown, and potentially useful knowledge from data. In this paper, we discuss possibilities for applications of data mining in educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Mining Knowledge from Educational Data

  • Popis výsledku anglicky

    Utilization of information and communication technologies in educational processes generates large amount of data as a side effect. Educational data may contain many interesting information and potential knowledge about students and their learning habits. However, such knowledge is hidden and their extraction is not trivial. Knowledge discovery from databases (also known as Data Mining) is a methodology for extraction of non-trivial, previously unknown, and potentially useful knowledge from data. In this paper, we discuss possibilities for applications of data mining in educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning

  • ISBN

    978-83-925281-4-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Cieszyn, Poland

  • Datum konání akce

    19. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku