The role and function of portfolios in students´ self-reflection
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000W14" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000W14 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
The role and function of portfolios in students´ self-reflection
Popis výsledku v původním jazyce
Portfolio má v přípravném vzdělávání z pohledu pedagogiky významné funkce a úlohy. V období přípravy portfolia pro přijímací či výběrové řízení uchazečem jako budoucím studentem má úlohu prezentační a přesvědčovací, v seminářích prvního předmětu oboru pedagogika má funkci sebereflektivní, při propojení pedagogické teorie a profesní praxe zprostředkovací, u státní závěrečné zkoušky bilanční. Jeho úloha a funkce se v souvislosti s vývojem studijního oboru proměňují.
Název v anglickém jazyce
The role and function of portfolios in students? self-reflection
Popis výsledku anglicky
In pedagogy, portfolios play significant roles and functions in preparatory education. In the period of their preparation for entrance exams or interviews by future students, they have a representative and persuasive role; they have a self-reflective function during seminars of the first pedagogical subject, a mediating function during the interconnection of pedagogical practice and professional training and a balancing role at the final state exam. Their role and function change in relation to the development of the study programme.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nauczyciel w sytemie edukacyjnym terażniejszość i przyszłość
ISBN
978-83-7271-559-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2009
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydavnictvo Naukowe Universytetu Pedagogicznego Krakow
Místo vydání
Krakow - Polska
Místo konání akce
AP im. KEN Krakow
Datum konání akce
13. 6. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—