Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The role and function of portfolios in students´ self-reflection

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000W14" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000W14 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    The role and function of portfolios in students´ self-reflection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Portfolio má v přípravném vzdělávání z pohledu pedagogiky významné funkce a úlohy. V období přípravy portfolia pro přijímací či výběrové řízení uchazečem jako budoucím studentem má úlohu prezentační a přesvědčovací, v seminářích prvního předmětu oboru pedagogika má funkci sebereflektivní, při propojení pedagogické teorie a profesní praxe zprostředkovací, u státní závěrečné zkoušky bilanční. Jeho úloha a funkce se v souvislosti s vývojem studijního oboru proměňují.

  • Název v anglickém jazyce

    The role and function of portfolios in students? self-reflection

  • Popis výsledku anglicky

    In pedagogy, portfolios play significant roles and functions in preparatory education. In the period of their preparation for entrance exams or interviews by future students, they have a representative and persuasive role; they have a self-reflective function during seminars of the first pedagogical subject, a mediating function during the interconnection of pedagogical practice and professional training and a balancing role at the final state exam. Their role and function change in relation to the development of the study programme.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nauczyciel w sytemie edukacyjnym terażniejszość i przyszłość

  • ISBN

    978-83-7271-559-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2009

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Wydavnictvo Naukowe Universytetu Pedagogicznego Krakow

  • Místo vydání

    Krakow - Polska

  • Místo konání akce

    AP im. KEN Krakow

  • Datum konání akce

    13. 6. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku