Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Conditions for E-Learning at secondary Schools in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000W48" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000W48 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Conditions for E-Learning at secondary Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Conditions for e-learning were investigated at secondary schools in the Czech Republic on the sample of science teachers in the Moravian-Silesian region. Research was carried out in frame of project ?Further education of science teachers?. This project is focused on training science teachers from the point view the Czech curriculum reform in the field of ICT. Especially research was focused on using ICT in education of science and environmental education with connection of active method and forms of education.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions for E-Learning at secondary Schools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Conditions for e-learning were investigated at secondary schools in the Czech Republic on the sample of science teachers in the Moravian-Silesian region. Research was carried out in frame of project ?Further education of science teachers?. This project is focused on training science teachers from the point view the Czech curriculum reform in the field of ICT. Especially research was focused on using ICT in education of science and environmental education with connection of active method and forms of education.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Theoretical and Practical Aspects of Distance learning

  • ISBN

    978-83-925281-4-2

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    307

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Cieszyn

  • Kód UT WoS kapitoly