Conditions for E-Learning at secondary Schools in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000W48" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000W48 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Conditions for E-Learning at secondary Schools in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Conditions for e-learning were investigated at secondary schools in the Czech Republic on the sample of science teachers in the Moravian-Silesian region. Research was carried out in frame of project ?Further education of science teachers?. This project is focused on training science teachers from the point view the Czech curriculum reform in the field of ICT. Especially research was focused on using ICT in education of science and environmental education with connection of active method and forms of education.
Název v anglickém jazyce
Conditions for E-Learning at secondary Schools in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Conditions for e-learning were investigated at secondary schools in the Czech Republic on the sample of science teachers in the Moravian-Silesian region. Research was carried out in frame of project ?Further education of science teachers?. This project is focused on training science teachers from the point view the Czech curriculum reform in the field of ICT. Especially research was focused on using ICT in education of science and environmental education with connection of active method and forms of education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Theoretical and Practical Aspects of Distance learning
ISBN
978-83-925281-4-2
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Počet stran knihy
307
Název nakladatele
—
Místo vydání
Cieszyn
Kód UT WoS kapitoly
—