Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profese učitele mateřské školy v proměnách času

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000X2Z" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000X2Z - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profese učitele mateřské školy v proměnách času

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojmenování i pojetí profese učitele mateřské školy se v historii proměňovalo. V současnosti můžeme profesi charakterizovat souborem klíčových kompetencí. Specifika profese jsou dána více ukazateli, např. úlohou mateřské školy v systému celoživotního vzdělávání dítěte, významem, jež společnost profesi přisoudila, požadavky, závažností a odpovědností výkonu funkce učitele mateřské školy, věkovými zvláštnostmi dítěte v preprimárním věku. Profese se projevuje v několik oblastech, má etickou a odbornou dimenzi. Jako vědecký problém se řeší ve výzkumných úkolech a rozvojových programech. Současná příprava na profesi.

  • Název v anglickém jazyce

    Profession Teacher of Nursery School at Time´s Transformation

  • Popis výsledku anglicky

    Denomination and conception of teacher's profession at nursery school was transformed in history. Today we can characterize the profession by set of key-competence. Specificity of profession are given by more indicators, e.g., role of the nursery schoolin system of child's lifelong learning, meaning, which society predicate to profession, requirements, relevancy and responsibility the achievement the teacher's function at nursery school, child's age specialities in preprimary age. Profession express inseveral spheres, has ethical and special dimension. It solves as scientific problem at research tasks and developing programmes. Present preparation for profession.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učiteľ v preprimárnej a primárnej edukácii-teoria, výskum, vývoj.

  • ISBN

    978-80-8083-814-0

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    253

  • Název nakladatele

    PedF UMB Banská Bystrica

  • Místo vydání

    PedF UMB Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly