Hodnocení v práci učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000XGC" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000XGC - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení v práci učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Kurikulární reforma poskytla školám autonomii při plánování Školního vzdělávacího programu a také učitelkám otevřela možnosti pro rozhodování a plánování Třídního vzdělávacího programu. Práce učitelky i ředitelky v mateřské škole vyžaduje získávání zpětné vazby a průběžné vyhodnocování realizovaného edukačního procesu.
Název v anglickém jazyce
Assessment in work of teacher
Popis výsledku anglicky
Curriculum reform provided schools with autonomy in planning of the School Educational Program and opened possibilities for teacher to decide and plan the Class Educational Program. Kindergarten teacher?s and head teacher?s work requires receiving feedback and continuous evaluation of the applied educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výsledky pedagogického projektování v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy
ISBN
978-80-7368-730-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
146
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
16. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—