Učitelská profese a profesní hodnoty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000XTC" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000XTC - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učitelská profese a profesní hodnoty
Popis výsledku v původním jazyce
Obsah příspěvku je zaměřen na teoretickou analýzu pojmu hodnot - filosofické a psychologické přístupy k hdonotám. Z hlediska specifik učitelské profese jsou také analyzovány profesní hodnoty a možnosti metodologických přístupů na zjišťování hodnot vztahujících se k pracovní činnosti.
Název v anglickém jazyce
Teacher profession and professional values
Popis výsledku anglicky
The aim of paper is to provide a theoretical analysis of the term values concerning - axiological and psychological approach. Teacher s professional values as well as some methodological approach for seeking of the values concerning profession s activities has been analysed from the point of view of the profession s specific characteristics.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesia učitela v preprimárneja primárnej edukácii v teórii a výskumoch
ISBN
978-80-8083-902-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
365
Strana od-do
—
Název nakladatele
UMB Banská Bystrica
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
UMB Banská Bystrica
Datum konání akce
15. 10. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—