Profese učitele primárního vzdělávání v České republice - historický kontext a současnost.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000WIN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000WIN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profese učitele primárního vzdělávání v České republice - historický kontext a současnost.
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je zaměřena na teoretickou analýzu profese učitele. Z hlediska specifik učitelské profese jsou analyzovány: profese učitele,
Název v anglickém jazyce
Teacher profession in primary teacher in the Czech republic. .
Popis výsledku anglicky
Abstract: The aim of the paper is to provide a theoretical analysis of the term teaching porfession. Teacher´s profession as well as some approach for seeking of the profession´s activities has been analysed from the point of view of the profession´s specific charakteristics.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učitel v preprimárnej a primárnej edukácii. Teória, Výskum, Vývoj.
ISBN
978-80-8083-814-0
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
—
Počet stran knihy
253
Název nakladatele
UMB Banská Bystrica
Místo vydání
PedF UMB Banská Bystrica
Kód UT WoS kapitoly
—