Profesionalita učitele v neo-liberální době
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F07%3A00008246" target="_blank" >RIV/00216208:11410/07:00008246 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesionalita učitele v neo-liberální době
Popis výsledku v původním jazyce
Kritický esej o dopadech neoliberalismu na školní vzdělávání a učitelskou profesi: ztráta autonomie školní kultury a oslabení učitelské profese.
Název v anglickém jazyce
The Professionalism of the Teacher in the Neo-Liberal Era
Popis výsledku anglicky
Critical consideration of the impact today´s neo-libralism is having on the teaching profession: the loss of the autonomy of school culture and the weakening of the teacher profession.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
57
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
326-337
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—