Teacher research regarding new requirements for teaching professions in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1100VYU" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1100VYU - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teacher research regarding new requirements for teaching professions in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je věnován problematice kurikulární reformy probíhající v současném českém školství, která s sebou přináší rovněž nové profesní role učitelů - tvůrců školního kurikula a (auto)evaluátorů. Pozornost je zaměřena na pojetí klíčových kategorií kurikula, (auto)evaluaci a jejímu místu v doméně učitelského výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Teacher research regarding new requirements for teaching professions in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The following article focuses on problems in curriculum reform, currently underway in Czech schools and education system that requires new teaching professionals - the creators of school curriculum and evaluators. Attention is paid to key curriculum categories, evaluation and its role in the schoolingl system domain.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nauczyciel w systemie edukacyjnym terazniejszosc i przyszlosc
ISBN
978-83-7271-559-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
209
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wadawnictwo Naukove Uniwersytetu Pedagogicznego Krakow
Místo vydání
Krakow
Místo konání akce
Akademia Krakow
Datum konání akce
13. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—