Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Curriculum reform and the new dimension of requirements for teaching profession in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014IG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12014IG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Curriculum reform and the new dimension of requirements for teaching profession in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on problems in curriculum reform, currently underway in Czech schools and the Czech education system, that require new teaching professionals - the creators of the school curriculum and evaluators. Attention is paid to key curriculumcategories, to evaluation and to its role in the domain of the schooling system.

  • Název v anglickém jazyce

    Curriculum reform and the new dimension of requirements for teaching profession in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on problems in curriculum reform, currently underway in Czech schools and the Czech education system, that require new teaching professionals - the creators of the school curriculum and evaluators. Attention is paid to key curriculumcategories, to evaluation and to its role in the domain of the schooling system.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Problemy wczesnej edukacji

  • ISSN

    1734-1582

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    89-95

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus