Mozaikovitý obraz stavu geografického všeobecného vzdělávání. Podkladová studie k revizi rámcových vzdělávacích programů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11310%2F19%3A10410033" target="_blank" >RIV/00216208:11310/19:10410033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.nuv.cz/file/4303/" target="_blank" >http://www.nuv.cz/file/4303/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mozaikovitý obraz stavu geografického všeobecného vzdělávání. Podkladová studie k revizi rámcových vzdělávacích programů
Popis výsledku v původním jazyce
Studie poskytuje podklady pro plánovanou revizi kurikula školní geografie. Obsahuje hodnocení průběhu, výsledků i širších podmínek geografického vzdělávání v Česku v uplynulých desetiletích. Toto hodnocení vychází z výsledků publikovaných výzkumných prací a je podkladem pro závěrečná doporučení pro revizi kurikula školní geografie.
Název v anglickém jazyce
Mosaic of a geographical general education. Supporting study for revision of the school geography curriculum
Popis výsledku anglicky
The study provides the basis for the planned revision of the school geography curriculum. It contains an evaluation of the course, results and wider conditions of geographical education in the Czech Republic in recent decades. This evaluation contains the results of the published research papers and is the basis for the final recommendation for revision of the school geography curriculum.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50701 - Cultural and economic geography
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
51
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Národní ústav pro vzdělávání
Verze
—