Efektivita výukového klipu ve výuce procedurálních znalostí v primární škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA12011N2" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A12011N2 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivita výukového klipu ve výuce procedurálních znalostí v primární škole
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek pojednává o problematice využívání videoklipů ve výuce procedurálních znalostí v primární škole Digitální vizuální záznamy zvláště pak digitální obrazový klip jsou fenoménem, který v současnosti velmi výrazně ovlivňuje mezilidskou komunikaci. Tato nová extenze přináší mnohé otázky a jevy také do prostředí školního vyučování. Tento článek popisuje možnosti uplatnění výukového klipu v rámci výuky technologií, zejména praktických činností realizace námětu metodou demonstrace vizuálním klipem.Výukový klip byl v našich výzkumech definován maximální stopáží jedné minuty.
Název v anglickém jazyce
EFECTIVITY OF THE EDUCATIONAL CLIP IN THE PROCESUAL KNOWLEGE EDUCATION AT PRIMARY SCHOOL
Popis výsledku anglicky
This story is about the issue of using videoclips in education of procedural knowlege at primary school.. Digital visual records mainly digital video clip are phenomenon that very markedly involve interpersonal communication at present. This new extension brings various questions and effects also into the school education. This article describes possibilities of the educational clip exercise within the frame of technological education mainly at practical activities. Educational clip is defined to the limit of one minute in our research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mediální pedagogika v teorii a praxi
ISBN
978-80-7043-851-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
229
Strana od-do
205-208
Název nakladatele
Fakulta pedagogické ZČU
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Plzeň
Datum konání akce
17. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—