The Use of Adaptive Individualized E-Learning at Teaching
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA130157B" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A130157B - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Use of Adaptive Individualized E-Learning at Teaching
Popis výsledku v původním jazyce
We are living in a society in which information and communication technology (ICT), specifically e-learning, are becoming an impetus of its development. Those who are looking for the e-learning word certainly appreciate, that it involves a new form of education recently experiencing its boom. The reason is time, quick changes and the necessity of lifelong education. E-learning in a broad sense means the process. It describes and solves the development, distribution and management of teaching including feedback on the basis of an e-course.
Název v anglickém jazyce
The Use of Adaptive Individualized E-Learning at Teaching
Popis výsledku anglicky
We are living in a society in which information and communication technology (ICT), specifically e-learning, are becoming an impetus of its development. Those who are looking for the e-learning word certainly appreciate, that it involves a new form of education recently experiencing its boom. The reason is time, quick changes and the necessity of lifelong education. E-learning in a broad sense means the process. It describes and solves the development, distribution and management of teaching including feedback on the basis of an e-course.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Education, Informatics and Cybernetics
ISSN
1943-7978
e-ISSN
—
Svazek periodika
Vol 2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
13-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—