Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dealing with a Moral Dilemma by Five Groups of Children from Five States of the EU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12011TA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12011TA - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62690094:18440/11:10071437 RIV/00216275:25210/11:39892005

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Dealing with a Moral Dilemma by Five Groups of Children from Five States of the EU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to map the ethical attitudes of children at the age of 11 to 14, evoded by L. Kohlberg´s dilemma. The reaction to Joeś dilemma enables us to assess the level of the child´s moral discretion, and at the same time it more or less reflects the relationships of the child respondent with their parent.

  • Název v anglickém jazyce

    Dealing with a Moral Dilemma by Five Groups of Children from Five States of the EU

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to map the ethical attitudes of children at the age of 11 to 14, evoded by L. Kohlberg´s dilemma. The reaction to Joeś dilemma enables us to assess the level of the child´s moral discretion, and at the same time it more or less reflects the relationships of the child respondent with their parent.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    23

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    65-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus