Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita pracovního života učitelů - teoretické vize a realita empirických zjištění

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012HY" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012HY - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita pracovního života učitelů - teoretické vize a realita empirických zjištění

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kvalita pracovního života učitelů je v příspěvku představena dvojí dimenzí pohledu. První tvoří teoretické analýzy konstruktů kvalita pracovního života a pracovní spokojenost. Druhou následně metodologie a vybrané výsledky výzkumu reflektující reálný stav profesních podmínek a pracovní spokojenosti učitelů základních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of Work Live - theoretical vision and reality of empirical findings

  • Popis výsledku anglicky

    The quality of teacher?s work life is present in the paper by two dimensions of insight. First is focused on teoretical analysis of constructs quality of work life and job satisfaction and professional activites. Next part is centred to methodology and selected results of research, which reflected reality of professional conditions and job satisfaction of primary and secondary school teachers on the first planning stage of empirical research, which problem is to describe and analyze a professional needsof primary teachers and real performance of professional activities in relation to curricular reform.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7372-722-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    350

  • Strana od-do

    1-15

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    7. 9. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku